»Vsa Evropa se spoprijema s pomanjkanjem voznikov. Pri nas je ključno, da se poleg promocije poklica zagotovi tudi varnost tega poklica, se pravi, da se zagotovi varnost v cestnem prometu.«
»Zato se trudimo, da bi poleg organizacijskih premikov in iskanja kapacitet v zalednih terminalih Luka in železniški operaterji naredili vse, da zadostijo potrebam strank. Ne želimo si, da bi dolgoletni partnerji postali nervozni zaradi servisa, ki je bil vsa ta leta dober.«
»Razumem, da je na svetovnih trgih tako visoka cena, ampak nič takega se ni zgodilo, da bi se tako močno povišale cene tudi drugih energentov. Opozarjali smo, da bi država lahko z nekim ukrepom preprečila to velikansko povišanje.«
»Zame osebno ni pomembno, ali je tu nacionalni prevoznik ali nekdo drug. Pomembna je predvsem čim večja povezanost s trgi, ki jih Slovenija in naše gospodarstvo potrebuje.«
»Ali bo moral tuji prevoznik, ko bo pripeljal v Slovenijo, spoštovati pravila, ki veljajo pri nas, in bo moral torej 25 od 55 potnikov na avtobusu postaviti ven?«
»Pri tem je treba poudariti še, da v posameznih primerih domači prevozniki celo poročajo o pozitivnem učinku, ker se je promet na določenih mejnih prehodih zmanjšal, so se tam zmanjšali zastoji in domači prevozniki hitreje opravijo prevoz, kot pa je to bilo do zdaj.«